Условия за доставка


- Нашите разходи за доставка включват пощенски разходи, опаковане и доставка

- Вашата покупка ще бъде изпратена до вас чрез куриер (изисква се подпис и лична карта при доставката).

- Моля изчакайте до 2 работни дни за доставка, ако живеете в по-малко населено място без офис на куриерската фирма

- Понякога закъснения могат да бъдат причинени от външни фактори извън нашия контрол (например неблагоприятни атмосферни условия и т.н.).

- Ако покупката ви не е пристигнал в рамките на очакваното време, първо трябва да се консултирате с Econt.

Стойността на доставката е 3,90лв. (до офис на куриер) или 5,50лв. (до частен адрес).


 * Забележка: Цените за доставка може да варират в зависимост от:

- адреса за получаване

- теглото на продуктите

- цената на покупката


Доставка & Рекламации

След покупка SIScare, ви уверява че вашата поръчка ще бъде предадени на куриера в рамките на 1 работен ден

От този момент ще отнеме 1-2 дни (в зависимост от градът за доставка), преди пакетът да достигне до вашата врата или офис на Econt.

Ние правим всичко възможно, за да доставим поръчките навреме. Въпреки това, в някои случаи е възможно обстоятелства да забавят доставката.

 

Политика за връщане на продукти

Възможно е да се върнат продукти, ако не сте доволни от тях в рамките на 14 дни след датата на доставка.

Това трябва да се обяви преди изпращането на продуктите обратно към нас - чрез раздел "Рекламации", включващ номера на поръчката.

Пакетът трябва да бъде предоставен до точен адрес на подателя, ако това не е така, ние не можем да вземем пакета.

Всички наши продукти са снабдени с хартиени етикети .. Възможно е да изпробвате нашите продукти, без да сваляте или унищожавате тези етикети.

Продукти със скъсани или премахнати етикети, не могат да бъдат върнати и няма да бъдат приети като рекламация.

Всички разходи за връщане на поръчки, са за сметка на клиента. Ние съветваме да се използва същият доставчик от когото сте получили стоката.

След получаване обратно на продуктите в оригиналната състояние и с налични и цели етикети, ще възстановим парите в рамките на 14 дни.

-------------

Замяна и Връщане

Имаме удоволствието да Ви предложим нашите условия за замяна и връщане на продукти в допълнение към вашите законови права.

Всички наши продукти са осигурени със хартиени етикети и стикери. 

Продукти със скъсани или премахнати етикети, не могат да бъдат върнати и няма да се заменят.

Замяна и Връщане могат да се обработят при условие, че поискате това в срок от 14 дни от датата на получаване.

Продуктът трябва да бъде запазен и в НЕПОВРЕДЕНО състояние.

Пробният период от 14 дни след получаване на стоката не е изтекъл.

Продукта не е употребяван

Продукта не е повреден.

Всички стикери, етикети и т.н. са правилните места

Продукта е опакован в оригиналната опаковка.

Налице са всички допълнителни детайли на продукта.

Замяната и Връщането трябва да се обяви преди изпращането на продуктите обратно към нас - чрез раздел "Рекламации", включващ номера на поръчката.

Ако има разлика в цената на заменяните продукти, ние си запазваме правото да таксуваме клиента със съответната сума.

Моля, имайте предвид, че доставката в двете посоки е за сметка на клиента. 


За да направите заявка за рекламация, замяна или връщане на продукт:

- Влезте и посетете нашата страница "Рекламации".

- Попълнете вашите данни (име, имейл, телефонен номер, идентификационен номер на поръчката, име на продукта, код на продукта) и изберете "Причина за връщане".

- Моля, попълнете причината за замяна или връщане.

- Инструкции за това как да изпратите стоката ще бъде изпратени по имейл до вас в рамките на следващите 48 часа.

Всяка дължима сума, ще се възстановява обратно чрез първоначалния метод на плащане. Моля, изчакайте до 14 работни дни за да приключи този процес.

В случай, че не получим продукта, ние ще Ви помолим да предоставите доказателство за изпращане. Ние си запазваме правото да откажем възстановяване на средства, ако не сте в състояние да предоставите това Доказателство.